تعمیرات

ساخت وبلاگ

ماشین ظرفشویی از لوازم خانگی کاربردی و مفید است که در اغلب خانه ها وجود دارد، استفاده از ماشین ظرفشویی شستن ظرف ها را ساده و لذت بخش میکند، ممکن برای شما هم پیش آمده باشد که دستگاهتان دچار ایراد شده و برای تعمیر ماشین ظرفشویی تان نیاز به تکنسین پیدا کرده باشید.

بررسی ارورهای انواع ماشین ظرفشویی :

 

ارورهای ماشین ظرفشویی به شکل عدد یا حرف انگلیسی یا ترکیبی از این دو بر روی صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی نمایش داده میشوند که به معنی مشکلات داخلی دستگاه بوده و با توجه زودهنگام به آن ها و رفعشان هزینه تعمیرات کاهش پیدا میکند.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ها :

ماشین ظرفشویی روشن نمیشود .

ماشین ظرفشویی ظرف ها را خوب نمیشوید .

روی ظرف ها داخل ماشین ظرفشویی لکه باقی می ماند .

ماشین ظرفشویی، ظرف ها را خشک نمیکند .

آب دستگاه ماشین ظرفشویی تخلیه نمیشود .

نکات مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی :

برای ماشین ظرفشویی از محافظ برق استفاده کنید .

دستگاه ظرفشویی خود را به صورت مرتب جرم گیری و تمیز کنید .

هر 6 ماه یکبار ماشین ظرفشویی تان را سرویس کنید .

برای شستشوی ظروف از مواد شوینده مناسب و استاندارد استفاده کنید .

ظروف را در دستگاه خود به صورت مناسب بچینید .

در صورت مشاهده ارور بر روی صفحه نمایشگر برای تعمیر ظرفشویی از تکنسین کمک بگیرید .

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 1:24

تعمیر اجاق گاز رومیزی:

اجاق گاز وسیله‌ای برای آشپزی است که از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان به عنوان سوخت استفاده می‌کند.

به‌طور معمول، یک اجاق گاز فردار امروزی، از بدنه، عایق، چند راهه‌ها، شیرها، نازل‌ها، محفظه یا لوله‌های رابط، مشعل‌ها، شمعک (پیلوت)، ترموکوپل، فندک، ترموستات، درجه تنظیم حرارت، ساعت زنگ‌دار و جوجه گردان تشکیل شده است.

اجاق گاز به سه دسته اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز توکار یا صفحه‌ای و اجاق گاز مبله تقسیم می‌شود.

در اجاق گاز صفحه‌ای، گاز و فر از هم جدا بوده و هر کدام باید جداگانه خریداری شوند، از این رو تنوع بیشتری در انتخاب اجاق گاز و فر خواهیم داشت؛ و نکته مثبت دیگر این است که اجاق گاز توکار فضای کمتری را نسبت به اجاق گاز مبله اشغال می‌کند.

اجاق گاز رومیزی ارزان‌ترین نوع اجاق گاز است؛ و بیشتر مناسب آشپزخانه‌هایی با پخت و پز کم و یا شرکت‌ها می‌باشد .

 

نکات نگهداری از اجاق گاز رومیزی :

1محلول تمیز کننده خود را انتخاب کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، مطمئن شوید که محلول تمیزکننده ای را انتخاب کرده اید که برای دستگاه شما مناسب است. اجاق‌های شیشه‌ای می‌توانند توسط پاک‌کننده‌ها با مواد ساینده آسیب ببینند، اما اجاق‌های فولادی ضد زنگ را می‌توان با یک چربی‌گیر قوی تمیز کرد.

اگر ترجیح می دهید از یک پاک کننده طبیعی استفاده کنید، می توانید یک قاشق غذاخوری جوش شیرین، نمک و آب را با هم ترکیب کنید. از یک پارچه نرم استفاده کنید تا خمیر را روی غذاهای سخت چسبیده و آشفته بمالید .

 

2از آب در اطراف دستگیره ها و صفحه ها استفاده کنید.

اگر آب از طریق دهانه های اطراف شفت دستگیره عبور کند، می تواند باعث کوتاه شدن کلیدها و آسیب به سیستم جرقه زنی داخلی یا سایر سیستم های الکتریکی شود. استفاده کم از آب در اطراف این مناطق مهم است. به جای اسپری مستقیم آب یا پاک کننده روی این نواحی، سعی کنید از یک پارچه مرطوب استفاده کنید .

رایج‌ترین مشکلات اجاق گاز، عیب یابی و تعمیر آن :

اجاق گاز شما جرقه نمی‌زند .

شعله‌ های اجاق گاز روشن نمی‌شود .

شعله اجاق گاز زرد می‌سوزد .

پیلوت خاموش می‌شود .

 

اگر یکی از مشکلات بالا را مشاهده کردید اقدام به تعمیر اجاق گاز رومیزی خود کنید وحتما  آن را دست افراد ماهر در این زمینه بسپارید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 100 تاريخ : جمعه 28 مرداد 1401 ساعت: 17:50

تعمیر یخچال قدیمی :

یخچال از ضروریترین وسایل موجود در هر خانه‌ای است؛ خراب شدن این محصول باعث می‌شود دچار مشکلات زیادی شوید .

روزی را تصور کنید که در خانه نشسته‌اید و مشغول تماشای فیلم مورد علاقه‌تان هستید. برای برداشتن آبمیوه خنک سراغ یخچال می‌روید، متوجه می‌شوید یخچال اصلا خوراکی‌های درونش را خنک نمی‌کند؛ بعد از بررسی‌های مجدد مشخص می‌شود یخچال اصلا کار نمی‌کند. این موضوع شما را بسیار نگران می‌کند چون می‌دانید نبود یخچال در خانه یک فاجعه محسوب می‌شود.

انواع یخچال‌های قدیمی تر شامل یخچال فریزرهای درب از بالا، یخچال‌های دو قلو، و در مدل‌های جدیدتر یخچال فریزر‌های درب از پائین بوده اند. معمولا این وسیله اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد، 10 تا 15 سال قابل استفاده است. اما باید بدانید هر چه از این وسیله مدت طولانی تری استفاده کنید، پس از مدتی با مشکلاتی مواجه می‌شود که باید از تعمیرکار کمک بخواهیم. اگر یخچال فریزر شما خراب شده است، با ما همراه باشید و به راحتی آن را رفع کنید .

سرویس و عیب یابی یخچال فریزر های قدیمی :

یخچال‌های قدیمی به دلیل کارکرد طولانی تر، بیشتر نیاز به تعمیر دارند. البته به برند یخچال شما نیز بستگی دارد. اما به طور دوره‌ای باید آن را سرویس و تعمیر کنید. بیشتر یخچال فریزرهای قدیمی از قسمت موتور و لوله‌های خنک کننده دچار مشکل می‌شوند. در ادامه رایج ترین مشکلاتی که برای یخچال‌های قدیمی ممکن است پیش بیاید به شما گفته می‌شود .

رایج ترین مشکلات یخچال فریزر های قدیمی عبلرتند از :

یخچال فریزر خنک نمی‌کند

داغ شدن موتور یخچال

 

یخچال فریزر برفک می‌زند

 

یخ نزدن مواد غذایی در فریزر

 

در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر می‌بایست به تعمیر یخچال قدیمی خود بپردازید و مشکل را رفع کند. البته باید برای جلوگیری از بروز مشکل به ویژه در یخچال‌های قدیمی تر، به طور مرتب یخچال را سرویس کنید .

 

 

 

 

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:30

تعمیر ظرفشویی ال جی :

ماشین‌های ظرفشویی ال جی با موتور اینورتر دایرکت درایو ,مصرف آب و انرژی کمتر, فضای داخلی بزرگتر و تکنولوژی بخار(در برخی مدل ها), شستشوی بهداشتی و ایده آل ظروف شما را تضمین می کند .

نکات قابل توجه حین استفاده از ماشین ظرفشویی ال جي :

دستگاه خود را بیش از حد مجاز از ظروف آلوده پر نکنید .

قبل از شروع به فرایند شست و شو، تمامی مواد غذایی باقیمانده را از روی ظروف پاکسازی کنید .

شست و شوی نا درست و آلوده ماندن ظروف :

از عدم وجود کد خطای احتمالی در نمایشگر دستگاه خود اطمینان حاصل کنید .

از مواد شوینده استاندارد استفاده کنید :

استفاده از مواد شوینده نامرغوب باعث بروز مشکلات عمده ای بروی دستگاه شما خواهد شد .

 

رایج ترین مشکلات احتمالی در ماشین های ظرفشویی ال جی : (LG)

لک افتادن بر روی ظروف پس از شست و شو :

سنگین بودن آب داخلی، آلوده بودن بش از حد محیط داخلی ماشین ظرفشویی و همچنین استفاده از انواع شوینده های غیر استاندارد می تواند موجب بروز این اختلال در روند شست و شوی ظروف شما باشد .

 

بوی نا خوشایند داخل ماشین ظرفشویی :

اصلی ترین علت بروز این مشکل، عدم پاکیزه بودن محیط داخلی دستگاه و باقی ماندن مواد غذایی قبلی در آن خواهد بود که در این مواقع می بایست به نظافت کامل و اصولی دستگاه خود بپردازید .

 

اختلال در فرایند شست و شوی دستگاه :

بسته نبودن درب، قطعی برق و اختلال در سیم کشی داخلی و همچنین بروز نوسانات برق ورودی و خرابی موتور دستگاه می تواند از عوامل اصلی این اختلال در ماشین طرفشویی شما به شمار بیاید .

 

خرابی خشک کن ماشین ظرفشویی :

وجود انواع قطعی در سیم کشی داخلی و یا اختلال در ترموستات دستگاه می تواند باعث بروز این اختلال در ماشین ظرفشویی شما باشد که ر هنگام مواجهه با این خرابی بهتر است تا دستگاه خود را توسط تکنسین واجد شرایط مورد برسی قرار دهید .

 

 

نشتی آب در ماشین ظرفشویی :

پس از حاصل نمودن اطمینان از بسته بودن کامل درب دستگاه و همچنین سلامت لوله های جریان آب به منظور برسی تخصصی دستگاه با مراکز مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی خود تماس حاصل کنید .

برای تعمیر ظرفشویی ال جی حتما از افرار مختصص در این زمینه کمک بگیرید .

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 98 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 17:46

مشکلات عمده ماشین ظرفشویی :

1/ سروصدا هنگام کار کردن  

یکی از مشکلات آزار دهنده ، ایجاد صدای اضافی  و آزار دهنده در هنگام شستشوی ظروف می باشد.اما دلیل اصلی این مشکل چیست.

در جواب باید گفت که به احتمال زیاد پمپ  شما خراب شده است و باید تعمیر گردد. از دیگر دلایل ایجاد صدای اضافی می توان از نچیدن درست ظروف باشد. علاوه بر این امکان دارد آبپاش دستگاه شما معیوب شده باشد .

اولین کاری که باید انجام بدید این است که پمپ را حتما چک کنید. اگر همچنان ایراد ماشین ظرفشویی خود را متوجه نشدید و صدای اضافی آن قطع نشد، با تعمیرکاران تماس حاصل فرمایید . .

 

2/ عدم شست و شوی ظروف

در بعضی از مواقع ممکن است ماشین ظرفشویی شما ظرف ها را به درستی تمیز نکرده و آن را شست و شوی نکند .باید گفت که علت آن است که چربی های غذا به واشردرب ماشین ظرفشویی چسبیده است . همچنین ممکن است آبپاش های ماشین شما معیوب شده باشند و عملکرد درستی نداشته باشند . پس حتما از تمیز بودن و سالم بودن آنها اطمینان حاصل فرمایید تا بتوانید مشکل آن را برطرف کنید .

3/ خشک نشدن ظروف بعد از اتمام شست و شو

گاه ممکن است شما شستن ظرفهای خود را به ماشین ظرفشویی بسپارید. و پس از اتمام شستن آنها میبینید ظرف های شما خشک نشده است و شاهد جاری شدن آب از ظرف ها می باشید .علت این مشکل آزار دهنده این است که ممکن است پمپ تخلیه آب توسط چربی ها انسداد شده باشد و آب نتواند تخلیه شود. اگر این پمپ مسدود شده بود آن را حتماً تمیز کنید و اگر  مشکل حل نشد، آن را تعویض کنید

4/ نشت آب ماشین ظرفشویی

این دستگاه کاربردی ممکن است در بعضی از مواقع از آن آب خارج شود و یا به عبارتی نشتی آب داشته باشد. که می تواند آسیب جدی به ماشین  ظرفشویی شما وارد کند .علت های زیادی برای این خرابی وجود دارد. ولی به احتمال زیاد مشکل در شیلنگ تخلیه آب است. به این صورت که احتمالاً این شیلنگ پاره شده باشد و آب از آن نشتی داشته باشد. همچنین ممکن است واشر هایی که دور درب ماشین ظرفشویی وجود دارد معیوب شده باشد و در این حالت آب از آن خارج می‌شود.طبق تجربه مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی علت نشتی آب ماشین می توان از آن پمپ تخلیه هم باشد .

این مشکل یکی از بزرگترین مشکل های ماشین ظرفشویی است که حتماً باید از یک متخصص حرفه ای مشورت بگیرید

 

5/ روشن نشدن ماشین

وقتی ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود اولین فکری که  می کنیذ این است که شاید ماشین سوخته باشد. علت این خرابی این است که فیوزها ممکن است معیوب شده باشند ویا سیم های برق هم ممکن است خراب شده باشند و نیاز به تعویض و تعمیر آن ها باشد. در همچین مواقعی نگران نباشید و با تعمیرکارتماس حاصل فرمایید .

و توصیه می شود برای تعمیر ماشین طرفشویی حتما از افرار مجرب کمک بخواهید .

 

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 83 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 22:12

پکیج تاچی :

برند تاچی امروزه در بازار یکی از برند های پر طرفدار و موفق می باشد و تا امروزه توانسته موفقیت چشمگیری را در فروش پکیج های دیواری کسب کند .

پکیج تاچی ساخت چه کشوری است ؟

این محصول ساخت کشور چین است که بعد از گذشت زمان این محصول بین 2 کشور ایران و چین تولید شد .

در ابتدا پکیج تاچی کیفیت خوبی نداشت و طرفداران زیادی نداشت اما مدتی بعد شرکت تولید کننده کیفیت دستگاه را ارتقا داد و باعث جذب تعداد زیادی مشتری شد .

ویژگی های پکیج تاچی :

این برند دارای ویژگی های به خصوصی است که باعث شده مشتریان زیادی مشتاق خرید این دستگاه شوند .

1/ دارای صفحه نمایش کد های خطا

2/ تنظیم خودکار جریان گاز

3/ استفاده از سیستم ضد یخ

4/ سیستم احتراق آهسته

5/ سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی

6/ سیستم کنترل تخلیه گاز های حاصل از احتراق

7/ سیستم ایمنی کنترل حداکثر فشار ورودی مدار گرمایش

8/ جرقه زدن خودکار

پکیج تاچی دارای مدل های زیر می باشد :

 Premiumپکیج تاچی دیواری مدل

Type b پکیج تاچی دیواری مدل

Type cپکیج دیواری مدل

Type d پکیج دیواری مدل

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که برای تعمیر پکیج تاچیچه کسی را انتخاب کنیم .

توجه داشته باشید که تعمیر پکیج تاچی را امری مهم تلقی کنید تا رضایت شما را جلب کند .نمایندگی پکیج تاچی درغرب تهران در خدمت شماست .

 

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 112 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 17:17

تعمیر اجاق گاز :

امروزه اجاق گاز یکی از پرکاربرد ترین وسایل در هر آشپزخانه ای می باشد و تقریبا می توان گفت که زندگی بدون اجاق گاز غیر ممکن می باشد .

با توجه به کاربرد زیادی که اجاق گاز در هر خانه ای دارد بی شک تعمیر آن هم از مواردی است که باید به آن توجه داشت .

اجاق گاز ها ممکن است در هر برندی ظاهر شوند و نیاز به تعمیرات پیدا کنند و توصیه ما به شما این است که در صورت بروز مشکلات و خرابی های پیش آمده تحت هیچ شرایطی خودتان برای تعمیر اجاق گاز اقدام نکنید زیرا این اجاق گاز دارای ظرافت هایی می باشد که بهتر است آن را به دست تکنسین ها بسپارید تا در کمترین زمان ممکن خراب های به وجود آمده را برای شما رفع کنند .

توصیه هایی برای نگهداری از اجاق گاز:

جلوگیری از وارد کردن ضربه مستقیم به اجاق گاز

جلوگیری از افتادن قابلمه ها و لوازم تیز در هنگام آشپزی بر روی اجاق گاز

بهتر است هود را حدودا پنج دقیقه قبل از استفاده از اجاق گاز روشن کنید تا بااین راهکار از حرارت گاز کاسته شود .

توصیه می شود از قرار دادن قابلمه های سنگین روی اجاق گاز خودداری کنید .

از سر ریز شدن غذا ها روی گاز جلوگیری کنید .

 

 

روش های توصیه شده برای کمتر شدن نیاز شما به تعمیر اجاق گاز:

کلاهک های روی شعله اجاق خود را مدام چک کنید .

اگر شعله اجاق گاز همیشه آبی رنگ بسوزد نشان می دهد که اجاق گاز شما درست کار می کند .

اگر شعله اجاق گاز شما نارنجی یا زرد باشد نشان می دهد که شما باید شعله اجاق گاز خود را تعمیر کنید .

اگر مشکل از کثیفی در پیلوت باشد می توانید آن ها را به وسیله یک سوزن خارج کنید .

 

امروزه دانش ها برای تعمیر اجاق گاز حتی از گذشته هم بیشتر شده است .

اگر شما هم نیاز به تعمیر اجاق گاز پیدا کردید اعم از اجاق گاز رومیزی یا فردار تنها با ورود به سایت مستر امداد می توانید در خواست خود را ثبت کنید و کارشناسان ما  بهترین تکنسین های خود را ئر کمترین زمان برای تعمیر اجاق گاز شما اعزام می کنند .

برای اطلاع از هزینه تعمیر اجاق گاز باید به حضور شما مطرح شود که تعمیر هر وسیله ای به تعداد خدمات انجام شده روی دستگاه بستگی دارد .

 

 

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 20:50

هود آشپزخانه دستگاهی است که دارای فن مکانیکی است که در آشپزخانه بالای اجاق گاز قرار می گیرد. با تخلیه و تصفیه هوا، ذرات روغن موجود در هوا، محصولات احتراق، دود، گرما و بخار را از هوا حذف می کند.

هود آشپزخانه یکی از لوازم خانگی ساده در خانه است، در مقایسه با بسیاری از لوازم دیگر که ما با مدارهای پیچیده و صدها قسمت متحرک کوچک و بزرگ استفاده می کنیم. هود آشپزخانه ممکن است. به طور قابل توجهی در ظاهر بیرونی پیچیده به نظر بیاید، اما هنگامی که شما در پشت به آن نگاه می کنید متوجه خواهید شد که همه آن ها بسیار ساده هستند و قطعات بسیار کمی دارند که در پشت یک پوشش زیبا پنهان هستند. این واقعا خبر خوبی است هرچه قطعات کمتر باشد، احتمال آسان تر شدن تشخیص خطا و تعمیر آن است. اما برای اولین بار، شما نیاز به کمی اطلاعات در مورد قطعات هود آشپزخانه دارید.

مشکلات هود آشپزخانه و راه های تعمیر آن ها :

موتور هود آشپزخانه: اگر موتور هود آشپزخانه ناگهان شروع به ایجاد یک سر و صدای غیر معمول کند، ممکن است به دلیل این واقعیت است که موتور در تلاش برای درگیر کردن فن برای کار کردن باشد.

سر و صدای اضافی: یک هود آشپزخانه که در هنگام استفاده از آن دچار سر و صدای اضافی می شود احتمالا دارای اجزای سست و یا ضعیف است که باید اصلاح شود.

خرابی برق: اگر فن هود آشپزخانه هنگامی که شما آن را روشن می کنید، کار نکند چند دلیل ممکن وجود دارد. بررسی کنید که آیا دستگاه قطع کننده مدار (فیوز امنیتی) دارد و اگر قطع شده آن را تعویض کنید.

در این مقاله سعی داشتیم تعدادی از مشکلات متداول هود و روش های تعمیر هود را شرح دهیم .

 

 

 

 

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 19:18

آشنایی با اجاق گاز و اجزاء تشکیل دهنده آن

اجاق گاز وسیله‌ای برای آشپزی است که از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان به عنوان سوخت استفاده می‌کند

به‌طور معمول، یک اجاق گاز فردار امروزی، از بدنه، عایق، چند راهه‌ها، شیرها، نازل‌ها، محفظه یا لوله‌های رابط، مشعل‌ها، شمعک (پیلوت)، ترموکوپل، فندک، ترموستات، درجه تنظیم حرارت، ساعت زنگ‌دار و جوجه گردان تشکیل شده است

اجاق گاز به سه دسته اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز توکار یا صفحه‌ای و اجاق گاز مبله تقسیم می‌شود

در اجاق گاز صفحه‌ای، گاز و فر از هم جدا بوده و هر کدام باید جداگانه خریداری شوند، از این رو تنوع بیشتری در انتخاب اجاق گاز و فر خواهیم داشت؛ و نکته مثبت دیگر این است که اجاق گاز توکار فضای کمتری را نسبت به اجاق گاز مبله اشغال می‌کند

اجاق گاز رومیزی ارزان‌ترین نوع اجاق گاز است؛ و بیشتر مناسب آشپزخانه‌هایی با پخت و پز کم و یا شرکت‌ها می‌باشد

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر اجاق گاز رو میزی  رومیزی، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود .

 

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز رومیزی

 

شعله اجاق گاز یکی نیست .

بوی گاز در اطراف اجاق گاز پخش شود .

شعله اجاق گاز وزش دارد و سرو صدا می کند .

در صورت مشاهده چنین مواردی می توانید برای تعمیر اجاق گازرومیزی با متخصصان و افراد حرفه ای مشورت کنید .

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 0:25

تعمیرگاه مجاز لباسشویی جنرال با توجه به کیفیت این محصول در انتخاب افرادی که صلاحیت تعمیر لباسشویی جنرال را داشته باشند، نهایت دقت و حساسیت را به‌کاربرده تا بتواند افرادی شایسته و آگاه را برای این کار به استخدام خود درآورد.

علاوه بر تخصص در تعمیر لباسشویی جنرال ازنظر اخلاقی و نوع برخورد صلاحیت ورود به حریم زندگی تمامی مشتریان را داشته باشند زیرا تمامی اقدامات تعمیری ما در منزل شما و در حضورتان انجام خواهد شد.

تمامی تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز لباسشویی جنرال در سراسر تهران مشغول به کار هستند.

علاوه بر تخصصی که به‌صورت تجربی در طی سال‌ها کسب کرده‌اند، ما نیز با برگزاری کلاس‌های آموزشی در تمام طول سال آن‌ها را به‌صورت تخصصی برای تعمیر لباسشویی آموزش داده ایم.

تا زمانی که پا به منزل شما می‌گذارند بدون از دست دادن کمترین زمانی عیب دستگاه را متوجه شوند

و در قدم اول برای کم شدن هزینه شما سعی در تعمیر قطعه معیوب کنند

و اگر با این کار مشکل دستگاه حل نشد نسبت به تعویض قطعه معیوب با یک قطعه باکیفیت اقدام کنند.

قابل‌ ذکر است که تمامی قطعات استفاده‌ شده از بهترین کیفیت قطعات بوده که همگی اصل و شرکتی است و دارای گارانتی می باشد

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما در تهران مشغول به فعالیت هستند

از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ماشین لباس شویی جنرال شما خواهند بود ..

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 18:49

انواع مدل‌های مختلف پکیج تاچی

پکیج‌های دیواری تاچی دارای 4 مدل متفاوت به نام‌های Premium، Type B، Type C و Type D می‌باشند. این پکیج‌ها دارای ظرفیتی از رنج 24000 تا 4000 و در انواع تک مبدل و یا فن دار و بدون فن و چگالشی در بازار تولید و عرضه می‌شود.

  • پکیج دیواری تاچی مدل Premium

از نوع کندانسینگ یا چگالشی است که یکی از جدیدترین سیستم‌های گرمایشی هستند که راندمان بالای 100 درصد دارند. پکیج‌هایی که از نوع چگالشی می‌باشند دارای مبدل حرارتی در مسیر خروجی دودکش می‌باشند که این مبدل باعث می‌شود آب سرد ورودی به پکیج قبل از ورود با گرمای دودکش گرم شود و بعد از این مرحله وارد پکیج می‌شود. در این فرآیند بخار آب موجود در هواکش باید تقطیر شود به همین دلیل به این نوع پکیج TACHI پکیج چگالشی می‌گویند. راندمان این پکیج‌ها 109/8% است که قادرند تا متراژ 300 متر را برای تولید گرمایش و آب گرم پوشش دهند.

  • پکیج دیواری تاچی Type B

دارای یک صفحه نمایش بزرگ و کاملا دیجیتال است که برای نمایش خطا به کار می‌رود. این پکیج دارای سیستم عیب یابی هوشمند است که به محض تشخیص بر روی صفحه دیجیتال به نمایش درآمده و کار  عیب یابی پکیج را برای ما آسان می‌نماید. این نوع پکیج دارای ظاهر منحصر به فردی است و رنگ بدنه آن خاکستری-مشکی می‌باشد

·پکیج دیواری تاچی Type C:

نیز دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش خطا و همچنین حالت عملکرد می‌باشد.

·پکیج دیواری Type D:

دارای سیستم عیب یاب هوشمند است اما این نوع پکیج دارای صفحه نمایش آنالوگ می‌باشد

پکیج تاچی در کنار انواع پکیج‌ها بسیار مرغوب به حساب می‌آید اما با این حال مرغوبیت آن‌ها تنها زمانی حفظ می‌شود که سرویس پکیج تاچی و تعمیر آن را به طور منظم و دوره ای انجام دهیم. اینکه چه تکنسینی برای این کار انتخاب کنیم امری مهم تلقی می‌شود تا رضایت کامل شما را جلب نماید.نمایندگی پکیج تاچی در غرب تهران در خدمت شماست ..

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 19:44

تعمیر هود آشپزخانه

برای مثال یکی از مدل های هود داتیس که نامش فالکون است به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی مجهز است.

درضمن این نوع خود دارای صفحه کنترل لمسی است که نظر مشتریان را بسیار جلب کرده است.

هود کن :

هود بعدی که به آن می پردازیم شرکت ایرانی کن است که نامش را به دلیل کیفیت بالایش زیاد شنیده اید.

این برند جزو پرفروش ترین ها در بازار هود محسوب می شود.

یکی از معروف ترین مدل های این برند مدل کارینا طراحی زیبا که اختصاصی و منحصر به فرد شرکت کن است

که این برند دارای نمای شیشه ای است.

کارینا از نوع هودهای مورب و شومینه‌ای است که این نوع مدل برند کن دارای ریموت کنترل از راه دور است که نظر مشتریان را جلب کرده است.

برای مثال درمورد تعمیر هود، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم.

از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

تعمیرات...
ما را در سایت تعمیرات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هانیه کشور mlmgnh بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 15:19